Sideways.cz

Robo’s Notchy 86

Žít v zemi, kde se jezdí nalevo má svoje určitý výhody. Zatímco u nás si s autem s volantem na druhý straně skoro vůbec neškrtnete a tim pádem na nějákou pěknou Silvii, Skyline nebo Corollu z Japonska můžete zapomenout, v Austrálii nebo Anglii vám stačí řidičák a nějáký drobný a můžete začít jezdit.

Osmnáctiletej Robo z Brisbane v Queenslandu je přesně takovej případ. Jakmile se mu do rukou dostal řidičák, sebral všechno co měl (a že toho nebylo moc) a z Tokya si přivez dvoudvéřovej kouki Levin se 130 tisícema km najeto (což je docela dost na japonský poměry). Stejně jako Bubble_Drift z Holandska se i Robo zaměřil spíš na podvozek než na honění výkonu a taky se mu to stejně jako tomu prvnímu vyplatilo.


Místo sériovýho samosvoru šel do auta 2way od TRD se 4.777 stálym převodem (sériovej je 4.33). Předek i zadek byly přestavěný na coilovery (sériová AE86 má vzadu tlumiče a pružiny zvlášť, stejně jako například E30) a předek k tomu ještě doplnila hromada hračiček na štelování geometrie. Pružiny jsou 8,5kg/mm vepředu a 7kg/mm vzadu. Kompletní spec list najdete na konci článku.

Podvozek

Předek:
- Podomácku přestavěný coilovery (zkrácený kvůli tlumičům z AE92)
- Eibach Coilover kit a 8.5 kg/mm pružiny
- TRD AE92 tlumiče
- Cusco camberplates
- Cusco vzpěra
- Tyčky řízení z verze s posilovačem (z GTV modelu)
- XT130 dolní ramena s unibalem
- Dmax tensoin rods
-AJPS Tie rods (o 20mm delší)
-45mm JAP Roll center adjusters

Zadek:
- 18mm Whiteline stabilizátor
- Noltec stavitelná panhardka
- TRD tlumiče (8 poloh nastavení) přestavěný na coilovery
- 7kg/mm pružiny

Motor/Diff/Převodovka
– Big port 4AGE (úplně sériovej až na Apexi vzduchovej filtr a nějáký svody)
- Olejovej chladič s pancéřovanejma hadicema
- spojka Extreme Heavy Duty
- TRD 2way samosvor a TRD 4.777 stálej převod

Interiér
- Bride Zeta skořepina u řidiče
- 350mm volant Nardi classic

Exteriér
14×8 ET-15 Work Equip 03s (vepředu) 195/60
14×8.5 ET-22 Work Equip 03s (vzadu) 195/60
Zenki lízátko
Kouki Levin přední mlhovky a vyhozená mřížka chladiče
Zadní světla z kouki Truena

 

One Response to “Robo’s Notchy 86” (post new)

  1.  

    [...] je takovej masakr že pro to jednoduše nemám slov. Tohle auto se na našich webech objevilo už před dvěma lety, ale od té doby se dost změnilo. A podle nás jen k lepšímu. Fotka pochází z výborného [...]

Leave a Reply