Sideways.cz

Mr. Doricar

Mr. Doricar, vlastním jménem James Wolstenholme, je anglický mistr D1UK z roku 2002 a bývalý testovací pilot Renaultsportu, který se nyní živí exportem aut z Japonska. Zajímá Vás, v čem takový člověk tráví víkendy na místních okruzích?


Odpověď je víc než prostá: Skyline GTS-t. R32 jsou dnešní dobou v Japonsku kvůli nákladnému provozu a řadě poplatků (které jsou několikanásobně vyšší, než našich jednorázových deset tisíc u auta bez Euro normy) až směšně levné, jejich šestiválce mají dostatek výkonu na decentní sklouznutí a nerozpadnou se po dni týrání na okruhu.

James na toto GTS-t narazil v polovině roku 2008 a podle jeho slov šlo o nejzachovalejší Skyline R32, jaký kdy v životě viděl. Toto tvrzení dává smysl, protože za posledních patnáct let provozu najezdil pouhých 69 tisíc kilometrů.

S úpravami auta se to něják příliš nepřehánělo. Nejvýraznější úpravou byla zástavba o půl litru většího šestiválce RB25, ale i to samotné je poměrně jednoduchý proces a zabere jeden den. Dále na R32 putovaly všechny základní úpravy, které jízdu bokem o něco více usnadní. Kompletní seznam je zde:

RB25
East Bear FMIC
Kakimoto front pipe + stainless exhaust system
Boost (naturally because of exhaust) running at .85 bar
Air filter element inside airbox
SARD anti-bubble tank
“D1-Spec” Oil catch tank
Engine earthing kit
8 heatrange plugs
Lightweight flywheel
Aftermarket clutch
TEIN coilovers
Front tension rods
Extra steering lock
Rear subframe locking kit

 

4 Responses to “Mr. Doricar” (post new)

  1.  

    Jo len nechápem načo mu bol taký zachovalý motor keď hneď robil swap..

  2.  

    Zachovalý motory se dobře prodávaj za oceán. :-)

  3.  

    On se prestehoval za auty do Japanu? :) Romantika … :D

  4.  

    Spit: a jo takže predsa má srdce obchodníka xD

Leave a Reply