Sideways.cz

Insane Drifters S14

Ten, kdo často vysedává u internetu, už někdy určitě narazil na australskou partu Insane Drifters. Tým, který vznikl v roce 2003 a jeho domovem byly původně pouze okresky a plácky v průmyslových zónách v okolí Melbourne se postupem času vypracoval na jeden z nejlepších a nejuznávanějších v celé Austrálii. Do jejich repertoáru patří všechny variace Silvií, které se za posledních 20 let vyráběly a jednou z nich je i tato zenki S14.

“…with no serious equipment and no one is a mechanic, just a few mates having a crack at building drift cars”. Tak nějak popisuje stavbu Silvie a vůbec fungování celého týmu její majitel, kterému nikdo neřekne jinak než Papa. Samotná přestavba ale zase tak skromně na první pohled nevypadá, padla na ní konec konců pěkná hromada dílů včetně kompletně přestavěného motoru a jiné převodovky, nových ramen podvozku a dalších nemalých úprav. Výsledek toho všeho je 340 koní. Více podrobností o jednotlivých úpravách naleznete ve speclistu.

Engine
- Forged pistons
- Eagle rods
- Stud kit
- Race bearings
- Mlsr metal head gasket
- 256, 264 cams
- Cam gears
- Valve springs
- Rocker arm stoppers
- Bit of porting
- Tomei sump
- Blitz K3 450R turbo
- V-band dump pipe
- Customised china top mount manifold
- 38mm Tial gate
- 3″ straight through exhaust
- HKS oil cooler kit
- Custom plenum
- 840cc injectors
- Top feed fuel rail
- XF throttle body
- Vmount intercooler/radiator 2x 10″ thermos
- Radiator header system
- Z32 Airflow meter
- Lowered power steering pump
- Relocated resivour
- 25ltr Fuel cell
- Lift pump
- 2 ltr Surge tank
- 044 external pump
- Dr Drift bleed valve

Driveline
- Z32 gearbox conversion
- Blitz twinplate clutch
- Z32 Slave cylinder
- Braided clutch line
- Nismo 2-way 4.3 gears
- Changed to tougher 5 bolt axles

Chassis
- Spot welded front end
- Smoothed out engine bay
- Cusco strut braces
- Cusco brake stopper
- Safety 21 full cage
- Kei office coilovers
- Cusco rear camber arms
- Cusco Toe arms
- Cusco caster rods
- Cusco sway bars
- Alloy subframe bushes

Interior
- Power FC
- Re wired complete car
- Defi gauges
- Bride Seats
- Harnesses
- Nardi deep corn
- Quick release hub

Exterior
- Uras bodykit
- Dmax 40mm front gaurds
- Chargespeed 50mm rear gaurds
- Dmax carbon bonnet
- GK ganador mirrors
- White driftteks 17×9.5 +15
- Federal 595 Evo on front. 215/45/17
- Federal 595 SS on rear. 235/45/17
- 30mm spacers

 

10 Responses to “Insane Drifters S14” (post new)

  1.  

    ty dvě poslední fotky se mi líbí, v lepší kvalitě a mám to na ploše..

  2.  

    Spis jenom tu posledni :)

  3.  

    Fotky jsou jako obvykle pěkný, mě se třeba líbí detail profi opravy předního spojleru, ale slečnou bych taky nepohrdl :) Jinak je tak ze zvědavosti, chystají se články i o zbylých vozech insane drifters, případně nějaká recence/článek o jejich týmu/klubu? Ten by mě obvzlášť potěšil. Jinak poslední poznámka. Vypadá to bomba, když má tým všechny auta ve stejných barvách (v tomto případě mají třeba všichni i stejný přední spojler) Už se chystají podobné týmy i v ČR? :)

  4.  

    1) Jo něco bude, jen to chce mít čas to psát
    2) Nevim ale dost o tom pochybuju, u nás na tohle nemá nikdo peníze :-)

  5.  

    To Spitfire: k add2), vždyť to nemusí být jen Silvie, na tříci tu prachy jsou :) U nich mají Silvie za posledních 20 let, my budeme mít bavoráky za posledních 20 let :) V čem je problém?

  6.  

    tak tříca team už tu jezdí nee? :) :)

  7.  

    Jako E30 klub?

  8.  

    Bezouškové??

  9.  

    Hi from Australia!!
    Cant beleive i stumbled across your blog!
    Thanks for featuring my car, i wish i knew what you and everyone else was saying!!!
    If anyone wants more info/pics on any of our cars feel free to contact me.
    Thanks, Papa.

  10.  

    Hey Papa, thanks for checking out our blog. Keep up the great work guys, youre an inspiration for a lot of us :-)

Leave a Reply